[wppb-login]

Śniadanie prasowe Naturativ

Redakcja Vege
Sierpień01/ 2018

W czerwcowy poranek w warszawskiej restauracji Bazar Kocha odbyło się wyjątkowe śniadanie prasowe zorganizowane przez markę naturalnych kosmetyków Naturativ. Spotkanie urządzono z okazji premiery nowej identyfikacji wizualnej marki. Firma, którą od lat prowadzi Magdalena Hajduk, to weteran polskiego rynku kosmetyki naturalnej, a także marka dbająca o swój etyczny wizerunek, oferująca wiele produktów dla wegan i wegetarian oraz produkująca z wyjątkową, wartą naśladowania dbałością o środowisko.
tekst: Katarzyna Konopa

Na spotkaniu, w którym uczestniczyli dziennikarze i blogerzy, mieliśmy okazję skosztować zdrowych, wegańskich potraw. Poza tym mogliśmy podziwiać nowe, bardzo atrakcyjne i wpisujące się w światowe trendy opakowania kosmetyków Naturativ, zobaczyć prezentację pierwszego w Polsce raportu Slow Life w Polsce 2018 oraz wysłuchać bardzo interesującego panelu, w którym wzięły udział ekspertki zawodowo oraz prywatnie związane z nurtem slow:

  • Anna Pięta, współwłaścicielka Hush Warsaw Sp. z o.o., konsultantka do spraw fashion sustainability
  • Iza Miłosz-Damaziak, współtwórczyni Grupy Slow
  • Anna Krasucka, doradca żywieniowy (Akademia ‘Pięć Smaków’)
  • Magdalena Trojanowska , właścicielka Domu Gościnnego oraz Szef Kuchni Polna Zdrój na Dolnym Śląsku
  • Agnieszka Pocztarska, wydawca serwisów Czytamy Etykiety i Ulica Ekologiczna
  • Magda Hajduk, właścicielka marki Naturativ

Warto przeczytać raport Naturativ o nurcie slow! To bardzo ciekawy zbiór informacji dotyczący istotnych dla nas zagadnień, czyli natury, ekologii, zanieczyszczenia środowiska, poszanowania przyrody czy otwartości na zmiany w stylu życia. Według raportu coraz większa ilość Polaków, zwłaszcza z młodego pokolenia, przywiązuje szczególną wagę do zagadnień związanych z szerokim pojęciem slow life.
Z treścią raportu można zapoznać się tutaj.

Podczas panelu pełne pasji kobiety opowiadały o swoich doświadczeniach z nurtem slow, obserwowanym w codziennym życiu i pracy, zmianach w postawie Polaków, swoich inspiracjach i wartościach, a także własnych metodach na propagowanie wartości slow life wśród innych ludzi.
Liczymy, że coraz więcej firm prezentować będzie podobne podejście do swoich klientów, a także zwracać szczególną uwagę na poszanowanie środowiska, bezpieczeństwo ludzi i zwierząt oraz dobrostan naszej planety.

Featured
Rynek wegańskich serów powiększy się o 300 proc. Boliwia: pierwszy wegański sklep "mięsny" z tradycyjnymi potrawami Eksperci: ograniczmy czerwone mięso! Wegańskie Chiny – czy to realne? Podejmij beznabiałowy challenge! M*** F*** czyli żyj bez mięsa!

Rynek wegańskich serów powiększy się o 300 proc.

Przewiduje się, że wegański przemysł serowy wzrośnie o ponad 300 proc. do 2030 roku.

Nic dziwnego…

czytaj więcej

Boliwia: pierwszy wegański sklep "mięsny" z tradycyjnymi potrawami

W Santa Cruz w Boliwii otwarto niedawno pierwszy wegański sklep „mięsny”, połączony z restauracją se…

czytaj więcej

Eksperci: ograniczmy czerwone mięso!

American Cancer Society wzywa do ograniczenia czerwonego i przetworzonego mięsa.

Opublikowane ost…

czytaj więcej

Wegańskie Chiny – czy to realne?

O tym, że wystąpieniu pandemii COVID-19 „pomogły” tzw. mokre targi, na których sprzedawane są zwierz…

czytaj więcej

Podejmij beznabiałowy challenge!

Badania wykazują, że trzy porcje mleka dziennie mogą zwiększyć ryzyko raka piersi nawet o 80 proc., …

czytaj więcej

M*** F*** czyli żyj bez mięsa!

Trend ograniczania mięsa w trakcie pandemii postanowiła wykorzystać marka Meatless Farm, która właśn…

czytaj więcej
Facebook