W czerwcowy poranek w warszawskiej restauracji Bazar Kocha odbyło się wyjątkowe śniadanie prasowe zorganizowane przez markę naturalnych kosmetyków Naturativ. Spotkanie urządzono z okazji premiery nowej identyfikacji wizualnej marki. Firma, którą od lat prowadzi Magdalena Hajduk, to weteran polskiego rynku kosmetyki naturalnej, a także marka dbająca o swój etyczny wizerunek, oferująca wiele produktów dla wegan i wegetarian oraz produkująca z wyjątkową, wartą naśladowania dbałością o środowisko.
tekst: Katarzyna Konopa
Na spotkaniu, w którym uczestniczyli dziennikarze i blogerzy, mieliśmy okazję skosztować zdrowych, wegańskich potraw. Poza tym mogliśmy podziwiać nowe, bardzo atrakcyjne i wpisujące się w światowe trendy opakowania kosmetyków Naturativ, zobaczyć prezentację pierwszego w Polsce raportu Slow Life w Polsce 2018 oraz wysłuchać bardzo interesującego panelu, w którym wzięły udział ekspertki zawodowo oraz prywatnie związane z nurtem slow:
- Anna Pięta, współwłaścicielka Hush Warsaw Sp. z o.o., konsultantka do spraw fashion sustainability
- Iza Miłosz-Damaziak, współtwórczyni Grupy Slow
- Anna Krasucka, doradca żywieniowy (Akademia ‘Pięć Smaków’)
- Magdalena Trojanowska , właścicielka Domu Gościnnego oraz Szef Kuchni Polna Zdrój na Dolnym Śląsku
- Agnieszka Pocztarska, wydawca serwisów Czytamy Etykiety i Ulica Ekologiczna
- Magda Hajduk, właścicielka marki Naturativ
Warto przeczytać raport Naturativ o nurcie slow! To bardzo ciekawy zbiór informacji dotyczący istotnych dla nas zagadnień, czyli natury, ekologii, zanieczyszczenia środowiska, poszanowania przyrody czy otwartości na zmiany w stylu życia. Według raportu coraz większa ilość Polaków, zwłaszcza z młodego pokolenia, przywiązuje szczególną wagę do zagadnień związanych z szerokim pojęciem slow life.
Z treścią raportu można zapoznać się tutaj.
Podczas panelu pełne pasji kobiety opowiadały o swoich doświadczeniach z nurtem slow, obserwowanym w codziennym życiu i pracy, zmianach w postawie Polaków, swoich inspiracjach i wartościach, a także własnych metodach na propagowanie wartości slow life wśród innych ludzi.
Liczymy, że coraz więcej firm prezentować będzie podobne podejście do swoich klientów, a także zwracać szczególną uwagę na poszanowanie środowiska, bezpieczeństwo ludzi i zwierząt oraz dobrostan naszej planety.