Pierwszy miesiąc prenumeraty cyfrowej za 5 złzamawiam

Logowanie

Zaprojektuj kampanię dla zwierząt i wygraj praktykę za granicą!

kwiecień 02 2015

1 kwietnia rozpoczyna się kolejna, XI edycja konkursu dla studentów ?PRaktykuj za granicą?, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Jednym z zadań konkursowych jest przygotowanie briefu strategii kampanii antyfutrzarskiej dla Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt Viva! Uczestnicy mogą liczyć na atrakcyjne nagrody: staż w Londynie, Pradze lub Bukareszcie w renomowanych agencjach PR.

?PRaktykuj za granicą? to ogólnopolski konkurs, organizowany przez Instytut Monitorowania Mediów. Skierowany jest do studentów, którzy chcą zdobyć doświadczenie zawodowe w renomowanych agencjach public relations o zasięgu globalnym.
W tegorocznej edycji finaliści otrzymają szansę odbycia praktyk w Fleishman-Hillard w Londynie, LEWIS PR w Pradze oraz MediaTrust w Bukareszcie. Ponadto na uczestników czekają liczne nagrody dodatkowe. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 maja 2015 roku.

Konkurs  organizowany jest od 2003 roku we współpracy z najważniejszymi fundacjami oraz instytucjami na polskim rynku. W 10 poprzednich edycjach wzięło udział blisko 1000 osób, z czego 30 zostało nagrodzonych stażami w 5 agencjach PR w 6 krajach europejskich. W 2015 roku partnerami konkursu zostały: ?Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva!?, Fundacja Dzieciom ?Zdążyć z pomocą? oraz Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych, działające przy galerii Zachęta. Honorowy patronat nad konkursem objął także Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego, a głównym patronem medialnym została Gazetapraca.pl.

Głównym zadaniem uczestników jest stworzenie strategii komunikacyjnej dla wybranej fundacji, a następnie zaprezentowanie projektu przed kapitułą jury, którą w tym roku reprezentują: przedstawiciele fundacji, firm sponsorujących staże, IMM oraz ekspertki merytoryczne: Eliza Lisiecka ? założycielka i szef agencji GENESIS PR, dr Anna Adamus-Matuszyńska ? prekursorka public relations w Polsce oraz Marzena Strzelczak ? Dyrektorka Generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Oto zadanie dla uczestników, którzy wybiorą kategorię “Pomagaj Zwierzętom”:

Opracowanie Strategii kampanii, skupiającej się na stworzeniu strony internetowej, dostosowanej do urządzeń mobilnych, działaniach w portalach społecznościowych oraz stworzeniu aplikacji mobilnej. Mile widziane niestandardowe działania komunikacyjne. Cel: edukacja społeczeństwa na temat niehumanitarnych warunków hodowli zwierząt na futra oraz zniechęcenie do zakupu futer naturalnych. Grupa docelowa: kobiety z dużych miast (wiek 25-40 lat, zarobki powyżej średniej krajowej)

Celem konkursu jest wspieranie młodych adeptów branży PR oraz organizacji pożytku publicznego. Projekt skierowany jest do studentów, zainteresowanych zdobyciem cennego doświadczenia w obszarze komunikacji. Szczegóły konkursu na stronie: www.instytut.com.pl/praktykujzagranica

Praktyki są nie tylko ciekawym pomysłem na spędzenie wakacji, ale przede wszystkim dają możliwość zdobycia pierwszych poważniejszych doświadczeń zawodowych w coraz bardziej wymagającym świecie komunikacyjnej public relations, co potwierdzają uczestnicy poprzednich edycji. ?Udział w konkursie był dla mnie niezwykłą przygodą, szkoleniem i przełamywaniem własnych barier. Pozwolił mi zweryfikować w praktyce to, czego nauczyłam się do tej pory w teorii. Poza stażem w londyńskiej agencji Fleishman Hillard, nagrodą była dla mnie również możliwość wejścia w szeregi fundacji Rak?n?Roll. Dzisiaj jestem członkiem zespołu i niedługo ruszamy z realizacją kampanii, którą napisałam w ramach konkursu PRaktykuj za granicą?. ? przypomina Nikola Ciesielska, laureatka poprzedniej edycji konkursu PRaktykuj za granicą.

none