[wppb-login]

Reklama społeczna o produkcji mięsa z Mają Ostaszewską

admin
Październik27/ 2014

Kontrowersyjną reklamę społeczną „Mięso” na różnych portalach obejrzało już łącznie kilkanaście tysięcy internautów. Spot jest efektem wielomiesięcznej pracy Kolektywu Filmowego Mamy To wspieranego przez Fundację Viva! Akcja dla Zwierząt.

Kolektyw Filmowy MAMY TO! i Fundacja Viva! Akcja dla Zwierząt blisko rok temu zainicjowali projekt pierwszej w Polsce reklamy społecznej dotykającej kwestii chowu przemysłowego zwierząt. Celem było przedstawienie problemu praw zwierząt szerszej opinii publicznej.

Sam pomysł na stworzenie filmu viralowego na temat przemysłowej hodowli zwierząt narodził się w głowie reżysera Mateusza Szlachtycza po lekturze książki „Zjadanie Zwierząt”, której autorem jest Jonathan Safran Foer. Dopiero ta lektura uświadomiła mu skalę problemu. Grupa osób tworząca Kolektyw Filmowy MAMY TO! jednogłośnie przyjęła propozycję nowego projektu do realizacji. Wszyscy twórcy zaangażowani w projekt pracowali non-profit a zgromadzenie sojuszników przedsięwzięcia oraz niezbędnych środków trwało parę miesięcy. Zbiórka odbywała się na jednym z serwisów internetowych. Największą rolę odegrała tu Fundacja Viva! Akcja dla Zwierząt, bez której pomocy i zaufania na pewno film by nie powstał.

Scenariusz: Bartosz Sztybor, Mateusz Szlachtycz
Reżyseria: Mateusz Szlachtycz
Realizacja: Kolektyw Filmowy MAMY TO!

10698523_791256260912967_8536916588311641204_n

Tagi:
Featured
Handel zagrożonymi gatunkami wyceniany na 20 mld dolarów Matki Matkom: Karolina Rynek wegańskich serów powiększy się o 300 proc. Boliwia: pierwszy wegański sklep "mięsny" z tradycyjnymi potrawami Eksperci: ograniczmy czerwone mięso! Wegańskie Chiny – czy to realne?

Handel zagrożonymi gatunkami wyceniany na 20 mld dolarów

Wartość nielegalnego handlu, przemytu zagrożonymi gatunkami zwierząt i roślin jest szacowna na ok. 2…

czytaj więcej

Matki Matkom: Karolina

Oto jedna z wielu historii opublikowanych na profilu kampanii Białe kłamstwa w ramach projektu #Matk…

czytaj więcej

Rynek wegańskich serów powiększy się o 300 proc.

Przewiduje się, że wegański przemysł serowy wzrośnie o ponad 300 proc. do 2030 roku.

Nic dziwnego…

czytaj więcej

Boliwia: pierwszy wegański sklep "mięsny" z tradycyjnymi potrawami

W Santa Cruz w Boliwii otwarto niedawno pierwszy wegański sklep „mięsny”, połączony z restauracją se…

czytaj więcej

Eksperci: ograniczmy czerwone mięso!

American Cancer Society wzywa do ograniczenia czerwonego i przetworzonego mięsa.

Opublikowane ost…

czytaj więcej

Wegańskie Chiny – czy to realne?

O tym, że wystąpieniu pandemii COVID-19 „pomogły” tzw. mokre targi, na których sprzedawane są zwierz…

czytaj więcej
Facebook
none