Milk – krótkometrażowy film ukazujący kulisy przemysłu mleczarskiego – został nominowany do nagrody Webby Award i Webby People’s Voice Award. To prestiżowe nagrody przyznawane przez użytkowników social mediów nazywane „Oscarami Internetu”.
Milk, krótkometrażowa produkcja animacyjna stworzona przez zespół Eda Wintersa (brytyjskiego podcastera, mówcy i autora książki This is vegan propaganda) została oficjalnie nominowana do najważniejszych nagród internetowych.
To przełomowy moment nie tylko dla Eda Wintersa, którego książka stała się bestsellerem w Wielkiej Brytanii, lecz także dla całej społeczności wegan. Jeśli Milk zdobędzie główną nagrodę, dotrze do szerokiego grona odbiorców i wyraźnie poszerzy świadomość konsumentów na temat przemysłu mleczarskiego. Dzięki kampanii klienci dowiedzą się, jakie koszty niesie za sobą spożywania produktów mlecznych.
Ed Winters, który prowadzi kanały w mediach społecznościowych Earthling Ed, zachęca fanów, aby oddali głos na jego film i udostępniali informację dalej – dzięki temu Milk trafi na inne kontynenty i stanie się świetnym źródłem informacji na temat krwawego przemysłu. To pierwsza taka sytuacja w historii – brytyjski film promujący weganizm będzie oglądany na całym świecie i ma szansę zdobyć prestiżowego „Oscara Internetu”.
Ekologiczne, z wolnego wybiegu, hodowane w sposób humanitarny. Nie ma znaczenia, jaką etykietę umieścimy na produktach mlecznych, wszystkie krowy mleczne są ofiarami przemysłu, który siłą je zapładnia, zabiera im dzieci, wykorzystuje ich ciała, a następnie wysyła je do rzeźni, aby poderżnąć im gardła. Czas skończyć z przemysłem mleczarskim – wyjaśnił Ed na oficjalnej stronie animacji.
Animację jest dostępna tutaj. Głosować możecie poprzez oficjalny formularz.
- Tekst: Kama Gulbicka