Pierwszy miesiąc prenumeraty cyfrowej za 5 złzamawiam

Logowanie

Leonardo DiCaprio promuje wegański fast-food

marzec 23 2023

Neat Burger wkrótce podbije podniebienia Nowojorczyków. Otwarcie roślinnego fast-foodu wspiera Leonardo DiCaprio.
Brytyjska sieć wegańskich fast-foodów wkrótce zawita do Nowego Jorku. Pierwszy lokal sieci Neat Burger zostanie otwarty w dzielnicy Nolita w Nowym Jorku, a wesprze go hollywoodzki aktor Leonardo DiCaprio.

Z Wielkiej Brytanii do USA

W menu będą dostępne roślinne burgery z wegańskim serem, hot-dogi, koktajle bezmleczne i roślinny zamiennik kurczaka. Nowe miejsce na mapie Nowego Jorku ma zachęcać do bardziej etycznych i ekologicznych wyborów bez konieczności rezygnacji z ulubionych smaków.

Zrównoważenie gospodarki żywnościowej poprzez szukanie zdrowszych alternatyw jest jednym z głównych sposobów, w jaki możemy dokonać prawdziwej zmiany w redukcji emisji dwutlenku węgla – mówił Leonardo DiCaprio w oficjalnym oświadczeniu – Podejście Neat Burger do alternatyw bogatych w białko jest doskonałym przykładem rozwiązań, jakich potrzebujemy.

Pierwszy Neat Burger powstał w 2019 r. w Londynie za sprawą mistrza Formuły 1 – Lewisa Hamiltona. Brytyjski kierowca wyścigowy nawiązał współpracę z grupą hotelarską The Cream Group oraz z marką Beyond Meat Tommaso Chiabarą, zapewniając tym samym firmie solidny start.
Pierwszy lokal powstał w samym centrum Londynu, a następnie rozszerzył działalność w dzielnicach Camden i Soho. Sieć ma obecnie osiem lokalizacji w Wielkiej Brytanii i jedną w Dubaju. Do 2030 r. sieć Neat Burger planuje otworzyć tysiąc lokali i rozszerzyć ofertę o kolejne roślinne propozycje.

Reakcja na Neat Burger od czasu jego otwarcia była niesamowita. Jestem naprawdę dumny, że udało nam się przekroczyć granice, a plany kolejnych ekspansji są naprawdę ekscytujące – powiedział Lewis Hamilton w oficjalnym oświadczeniu.

Roślinne perspektywy

Otwarcie pierwszego lokalu w Stanach Zjednoczonych jest podyktowane potrzebami konsumentów i wzrostem popularności żywności pochodzenia roślinnego. Przypomnijmy, że według obliczeń „Tastewise” – aplikacji wykorzystującej sztuczną inteligencję – rynek produktów roślinnych w Stanach Zjednoczonych do 2027 r. będzie wart 74 mld dol.

  • Tekst: Kama Gulbicka