Pierwszy miesiąc prenumeraty cyfrowej za 5 złzamawiam

Logowanie

Mięsożerca promujący dania roślinne. Hit czy kit?

styczeń 17 2022

Promocja Veganuary, w której wziął udział portal Pyszne, zapraszając rapera Peję, wywołała kontrowersje. Nie wszystkim spodobał się fakt, że gwiazda powiedziała wprost, że je mięso i nie ma zamiaru dokonywać rewolucji we własnej diecie.

Poznański raper Ryszard Andrzejewski, znany jako Peja, zdecydował się na współpracę z Pyszne.pl oraz Pasibusem. Na swoim Instagramie opublikował tatuaż z wegańskim przesłaniem, który zrobił sobie w ramach akcji promocyjnej roślinnego stycznia. Oświadczył też: “Jako zdeklarowany mięsożerca dość regularnie sięgam po jedzenie wegańskie jako uzupełnienie właściwej diety, ale także z ciekawości nowych smaków. Daleko mi do namawiania kogokolwiek do przejścia na weganizm, ale tego burgera spróbować powinien każdy”.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Peja Slums Attack (@pejaslumsattack)

Nie wszystkim weganom spodobała się ta deklaracja. Pojawiły się głosy, że weganizmu nie powinno się promować w ten sposób. Peja nie zachęca bowiem do odstawienia mięsa ani do roślinnej rewolucji, a jedynie do wzbogacenia diety o wege produkty. A Wy? Uważacie, że ta kampania przyniesie pozytywny skutek, czy jesteście za podejściem “wszystko albo nic” w promowaniu roślinnego stylu życia?

Wege jedzenie w ramach kampanii promują także: Maria Winiarska, Red Lipstick Monster, Chu*owa Pani Domu i Andrzej Wrona.
– Zachęcamy wszystkich do próbowania roślinnych burgerów, pizz, a także dań kuchni polskiej, korzystając z filtra “wegańska” na naszej stronie i w aplikacji. Nie pozostaje powiedzieć nic innego, jak Smacznego! – mówi Katarzyna Makowska, brand manager Pyszne.pl

AK

źródło:
Wirtualne Media